Sidor

torsdag 14 februari 2013

Valentine's day

Alla hjärtans dag idag då - vad ska ni där ute hitta på? :)

Själv så ska jag sitta hemma med min vovve och njuta över att att jag har lägenheten helt för mig själv, haha! :) Jag ska göra en riktigt god sallad, dricka massor av pepsi och äta Ben & Jerrys och försvinna in i en film eller fem.

Men jag är nog lite av en romantiker ändå, jag visar bara inte den sidan speciellt ofta. Den perfekta dagen hade helt klart innehållt blommor och presenter, en heldag på ett spa tillsammans med den man är glad i, romantisk middag och kanske en kul show av något slag på kvällen som sedan avslutas i ett vackert hotellrum :) Romantiskt, avslappnande och mysigt. Jag tycker om att bli bortskämd, så är det bara :D




















1 kommentar:

  1. Nej han hade en jätte fin röst, som en liten bebi! hihi hoppas att du hade en grym dag!

    SvaraRadera