Sidor

torsdag 14 februari 2013

Phantom of the Opera

Vi var och såg Phantom of the opera 25th anniversary livestream på Colloseum kino (minns inte när det var helt), och jag blev ännu mer kär i musikalen än vad jag varit innan. Gud så bra den var! Önskar jag hade varit i Royal Albert Hall istället, dom som var där måste ha haft en helt otrolig upplevelse.

Något som gjorde att det pirrade extra i hela kroppen på mig och gav mig gåshud till tusen var det här slutet. Vilka röster männen har! Kan ju inte bli annat än kär i dem allihopa! (Peter Jöback hör dock inte till dom, tycker han låter som en liten pojke i jämförelse med dom andra och han passar inte alls in där röstmässigt)

Bara se det här slutet!


Jag måste ta mig till London snart och se på musikalen. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar