Sidor

måndag 4 februari 2013

Happiness

Jag längtar verkligen till nästa år - då är studierna klara, jag kommer få ett jobb jag verkligen trivs med (har jag bestämt) jag kommer ha en bättre inkomst vilket betyder mer resor, fina möbler och ännu finare kläder :) 

Jag kommer bli mer fri! Utan allt för mycket pengar så blir man faktiskt rätt låst och jag gillar inte alls det - känner mig fast här, instängd. Nu i år har jag även som mål att ta mitt körkort, det skulle kännas helt underbart att kunna sätta sig i bilen och åka till Avesta utan att behöva planera med tågtider eller behöva be om skjuts hela tiden i Avesta

Det här året ska jag ha till att förbättra, förnya, lära och jobba för att nå mål som gör att nästa år kommer bli helt fantastiskt!
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar