Sidor

tisdag 12 februari 2013

Snälla våren ta och kom hit nu

Sitter och fantiserar mig bort igen. Nu handlar mina drömmar om våren, som jag längtar efter den. Min dröm vore att kunna åka till Stockholm och New York och möta våren i dessa städerna. Strosa runt i vackra omgivelser med en kaffe i handen och andas in den sköna vårluften. Eller sitta på ett mysigt Cafe, ta en varm choklad och se på vackra människor som tar sig ut i det varmare vädret. Upptäcka platser jag inte varit på innan, miljöombyte, få nya intryck, träffa nya människor och bara känna frihet och glädje. 

Det skulle vara en boost för själen min och jag skulle känna sådan lycka. 














6 kommentarer:

  1. Hej, jätte fin blogg!

    Hoppas du har tid att kika in på min där du kan läsa om allt som mode//inspo//tips//ridning//skolan//åsiktsinlägg osv..

    Ha en toppen tisdag, kram ♥

    SvaraRadera
  2. Ja man blir lite less på att vänta på värmen, den känns så långt ifrån :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mm, vintern är allt för lång! Februari är verkligen en jobbig månad, man är dum som inte reser bort :D

      Radera
  3. Oh lägtar jag med! Vill verkligen ha lite värme och som du skriver bara strosa runt och uppleva nya saker.
    SV: Tack för din fina kommentar! Massa kramar <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du förtjänar fina kommentarer och pepp! :)
      Jaa, värme, fina färger och sköna dofter - och att få slippa den här torra luften, den tar livet av mig :D
      Kram på dig med :)

      Radera