Sidor

måndag 11 februari 2013

Inspiration från en vän

Tiden hos psykologen idag var helt ok, vi prata mycket om skolan och om min eviga irritation hemma. Vet inte helt om vi kom fram till något, men det var skönt att prata av sig.

Nu har jag precis lämnat Rebecca efter mysigt prat om livet över en kaffe :) Härliga tjejen har gett mig massor av inspiration till allt möjligt, bland annat till att förgylla vardagen med olika små kurser. Jag ska se över hur mycket yoga kostar och sen längre fram vill jag testa på kickboxing. Jag ska även börja kolla i böcker hemma om hur man tecknar, jag köpte både block och pennor för ca 1 år sedan men det finns inte ett endaste streck i blocket mitt - så det är något jag vill börja med.

Alltid härligt att prata med folk som inspirerar och ger en energi :)

Nu är jag på väg mot Condis för styrke och intervaller.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar