Sidor

onsdag 23 januari 2013

Älskar landet och tystnaden här

Så underbart skönt det är att va här i Avesta! Speciellt här ute på landet. Älskade vovven kan springa löst hela tiden och kylan här är inte lika jobbig som den i Oslo. Det gick fint att ha Yoda med på tåget, även om han såg rätt uttråkad ut hela tiden. Jag blev till och med bjuden på kaffe och bulle av en trevlig gubbe som tydligen har en del problem med spriten. Han var trevlig då men han lät mig aldrig sova utan hade saker att prata om hela tiden, haha!

Nu sitter vi inne hos pappa och myser och när jag kom hit så träffade jag mamma en stund och fikade. Är en väldigt glad flicka just nu. Skulle önska jag hade haft möjlighet att stanna här längre än bara i en vecka.

Här har man råd att köpa massa bacon med!' Haha!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar