Sidor

söndag 27 januari 2013

Avesta kan vara rätt bra :)

Nyss vaknat och ligger i sängen och myser med Yoda. Dom två sist dagarna har varit lika fina som dom första :) (är 5 timmar sedan jag skrev dom meningarna nu) :D

I fredags så var alla syskonen, pappa, Maria, Sandra och Ina här hos pappa och åt taco på kvällen. Det var himla trevligt och det är så kul att få umgås med alla! På dagen så var jag och Sandra på stan och vräkte i oss allt för mycket mat till lunch tillsammans med mamma min :D Usch, det blev mycket mat och dricka i fredags. Ina blir helt superbra när hon har druckit lite och satt å pillade i mitt hår i säkert 40 min, haha, det är ju verkligen något av det bästa som finns :D Det var en väldigt bra avslutning på kvällen :D Jag tycker om alla så mycket :)

I Lördags var jag upp på stan med pappa å Maria och kikade lite i affärer och fikade, jag hann även med att klippa mig. Jag får passa på att klippa mig när jag är här, priserna är så sjukt höga i Oslo. Blev helt nöjd iaf och senare idag ska jag ta å slänga i lite mer färg i håret. Kvällen igår var rätt lugn med goda drinkar och kortspel med Sandra, Gustav å Martin :)

Jag är så dålig på att komma ihåg att ta bilder men här kommer några iaf :D Det är dumt då att jag inte kan skriva någon text till bilderna genom den här appen. Imorgon däremot så ska jag hem till Ina och gosa på hennes småpojkar, då ska jag komma ihåg att ta kort! :D

Idag ska jag bara slappa, ta promenader med Yoda och se på film - det är ju trots allt söndag ^^


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar