Sidor

onsdag 16 maj 2012

Ska bli mer egoooo

Ligger i sängen och myser nu efter en lång dag med jobb och shopping. Jag försöker förstå varför jag får så dåligt samvete så fort jag köper något åt mig själv, som kläder, skor, hudprodukter eller om jag går och klipper mig eller går och får massage. Idiotisk känsla som bara borde komma fram om jag slösar bort hela lönen min på kläder och skor :D Jag måste bli mer egoistisk, tänka att det faktiskt är okej att unna sig fina saker man mår bra av :D Idag råkade jag köpa 2 par skor, en kofta, sjal, 3 par strumpbyxor och grejer till håret. Det fanns mycket mer som jag gärna hade köpt, som den svarta klänningen som är på bilden. Så glad jag blev när jag kom i den! Haha! Men, men, jag ska vänta lite så allt extra fett hinner försvinna ^^

Jag skriver ifrån telefonen min så därför hamnar bilderna längst ned på sidan. Dåliga bilder, I know, men skit samma! :D

Nattiiii <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar