Sidor

fredag 11 maj 2012

Pass på Royal

Varför tar dom inte provisoriskt pass på royal carabien båtarna?!?! *suck* Jag var inställ på att ha ett sådant pass på jobbresan om 11 dagar, men tydligen så kommer jag inte på båten med det. Även om jag åker över till Sverige så vet jag inte om jag hinner få mitt pass i tid, med helgdagar å fanskap nästa vecka.

Lite sån irriterad å orolig nu, ja. Att jag själv inte kommer med på resan stör mig inte, men jag jobbar som personlig assistent åt en handikappad man som nästan måste se över om det finns någon annan som kan bli med honom. Hatar att behöva göra honom stressad över det här.. Blir ju katastrof om jag inte hinner få passet mitt, så det bästa är nästan att han tar med någon annan.

Ligger i sängen och har ont i magen över det här nu, finns inget mer jag kan göra åt det idag ändå. Stress är inte bra för mig, det är en sak jag märker mer å mer.

Blunda en stund nu å vänta på svar ifrån mitt jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar