Sidor

fredag 8 mars 2013

Yoda och Milo

Har haft en riktigt skön dag idag tack vare fint väder, kaffe, 4 timmars promenad med Fernanda å Milo och så har jag hunnit med att tvätta fönster nu på kvällen ^^ Jag, Yoda och Eskild lekte även lite här i parken när vi kom hem, nu ligger hjärtat mitt bredvid mig i soffan och sover gott..

Tabletterna hjälpte fint i natt, jag sov ända till kl 10.00 utan att vakna en enda gång! Kan inte komma ihåg när jag fick sova så många timmar oavbrutet sist :D

Jag har varit på riktigt bra humör hela dagen men nu håller det på att vända utan någon som helst anledning, börjar känna mig irriterad å grinig. Vi, jag å Eskild, ska ta en tur till affären nu och jag hoppas på att humöret blir bättre igen..


Fernanda tog en bild på Yoda och Milo förra gången vi var ute och promenerade :) Underbara små väsen.. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar