Sidor

tisdag 13 november 2012

Intervaller

När min PT sa att idag ska vi köra intervaller så höll jag på att dö lite. Haha! Har så dålig kondition och att springa är inte min grej. Men, jag fixade det och det kändes så bra efteråt. Jag höll mig på en hastighet mellan 10-12 hela tiden och det är bra för att vara mig!

Intervallerna på: 
30 sekunder
1 min
2 min
3 min
4 min
3 min
2 min
1 min
30 sekunder

Mellan varje intervall så hade jag aktiv vila på olika längder, minns inte hur länge. Dom sista 30 sekunderna bara flög förbi, aldrig har det varit så lätt att springa 30 sekunder någon gång.

Min PT är såå braaaa!! :) Jag ska försöka få in 3 stycken intervaller varje vecka och 3 eller 4 dagar med styrke. Idag tränade jag armar, skuldror och mage - så imorgon ska jag ta ben och rumpa och säkert lite mage då med.


Glad flicka ^^


Så ser inte jag ut när jag springer :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar